Kwiecień 2025 »
PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
  Pb 95
  ON
  Lpg
 
  USD
  EUR
  CHF
 
Google
Baza firm
Wiadomości
Ogłoszenia
Nieruchomości
Motoryzacja
Menu Online
   
Kategoria: Aktualności
PGK otworzyło Biuro Obsługi Klienta
Rozmiar tekstu: A A A
Fot. www.pgkslupsk.pl
Otwarto nowe Biuro Obsługi Klienta Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. Mieści się ono przy ulicy Szczecińskiej 112 w Słupsku. Zgodnie z założeniami strategii rozwoju firmy ma ono stanowić kolejny element umacniania wizerunku spółki jako przyjaznego przedsiębiorstwa i ulepszaniu kontaktu z mieszkańcami regionu. Dotychczasowa obsługa klientów była dość uciążliwa dla obu stron - interesanci przyjmowani byli w trzech oddzielnych pomieszczeniach, zaś opłaty uiszczali w kasie znajdującej się w innym budynku. Po zmianie większość spraw będzie można załatwić w jednym pomieszczeniu. Sala wyposażona jest m.in. w ekran LCD, na którym prezentowana jest oferta PGK oraz w mapę zasięgu funkcjonowania przedsiębiorstwa. Został stworzony nowy system komputerowy, zintegrowany z księgowością, kasą i magazynem. W celu podniesienia komfortu pracy salę wyposażono też w pomieszczenie socjalne z zapleczem kuchennym. Biuro Obsługi Klienta jest w pełni przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych, dla których wydzielono specjalne, wyraźnie oznaczone miejsce parkingowe. Uruchomiono również nowoczesne wejście ze szklanymi drzwiami otwieranymi automatycznie, wyposażonymi w kurtynę powietrzną dla utrzymania odpowiedniej temperatury. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7 - 15.
 
 

Informacje na temat artykułu:
autor:mas
Źródło:eSłupsk
data dodania:2009-12-28
wyświetleń:2459

Copyright 2003-2025 by Studio Reklamy "Best Media". Wszelkie prawa zastrzeżone. Aktualnie On-Line: 5 Gości